نسخه الکترونیک کتاب دانش صرف، ویراست 1400 منتشر شد

به لطف پروردگار منان و عنایت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، پس از چندین سال تلاش و صرف بالغ بر 4000 نفر ساعت زمان توسط اساتید گروه علمی صرف و با تحمیع نقطه نظرات و  پیشنهادات اساتید محترم، کتاب دانش صرف، بار دیگر مورد دقت محتوایی و آموزشی قرار گرفت و ویراست 1400 آن آماده چاپ گردید.

اما با توجه به شروع سال تحصیلی 1400-1401، چاپ کاغذی آن برای سال تحصیلی آتی خواهد بود و تنها نسخه الکترونیک آن برای استفاده اساتید محترم و همچنین گرفتن بازخورد نسبت به تغییرات رخ داده، منتشر می شود.

امید است اساتید محترم در کنار تدریس کتاب دانش صرف، ویراست97، ویراست جدید آن را هم مورد مداقه قرار دهند و هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را پیش از چاپ رسمی کتاب با گروه علمی صرف، به اشتراک بگذارند.

ضمنا نکات پشتیبانی موجود در سایت، به مرور متناسب با محتوای ویراست جدید، ارتقا خواهد یافت

برای دانلود نسخه نهایی(ویراست1401) به قفسه کتب و مقالات سایت، مراجعه نمایید

6 دیدگاه

  1. علی

    سلام
    ضمن تشکر از مؤلف کتاب دانش صرف
    انتقادی که به این کتاب و ویرایش‌های قبلی وارد است اینکه در ویرایش جدید مطالب را جابجا کرده‌اند و تقریبا مطلب جدیدی به آن اضافه نشده است. تنها چیزی که در این کتاب با ویرایش جدید وجود دارد، ایجاد زحمت برای استاد و طلابی است که کتاب قدیمی دارند. همه سردرگم هستند. اگکر بخواهند تهیه کنند نیز باید هزینه‌ای سنگین پرداخت نمایند. چرا؟ این انصاف نیست. الان سر برخی کلاس‌ها تقریبا سه ویرایش از این کتاب در دسترس طلاب هست که استاد و طلاب را به زحمت می‌اندازد.
    عزیزانی که مسئول این مسائل هستند به این مسائل هم دقت کنند. وقتی محتوای کتاب خیلی تغییر نکرده و مطلب جدیدی به آن آنصورت به آن اضافه نشده است چه لزومی دارد و به چه دلیل منطقی در ویرایش جدید فقط مطالب را جابجا می‌کنید؟

    1. سلام علیکم. با تشکر از طرح دغدغه شما
      به نظر می رسد که اگر مقایسه صفحه به صفحه و دقیقتری از ویراست های قبلی دانش صرف(97 و پیش از آن) با ویراست جدید(1401) داشته باشید، قطعا تصدیق خواهید کرد که تغییرات در حد جایجایی مطالب نیست. در ویراست اخیر، تصحیحات متعدد محتوایی و روشی اعمال شده است که در ضمن جلسات متعدد توسط گروه عملی صرف تصویب و با تایید مولف محترم در کتاب اعمال شده است. ندیدن این حجم از تغییرات و تصحیحات علمی خصوصا بین ویراست 1397 تا 1401 به نظر بیشتر ناشی از تورق سطحی کتاب است تا بررسی دقیق کتاب.
      وفقکم الله و ایانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *